oh my god....

1
Vandaag op Airport Duesseldorf dan maar eens een Starbucks espresso geprobeerd.
Onvoorstelbaar wat een bocht.
Bitter,soort van wit Senseolaagje met een gat erin.Toen ik de verbrande bonen in de hopper zag had ik al gewaarschuwd moeten zijn.Jammer.

Re: oh my god....

3
Ghè he,... Moedig hoor!

Wel verbazingwekkend hoe ontzettend verbrand en bitter ze die boontjes laten branden... Wat moet er dan in 's hemelsnaam verhuld worden?
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

4
Ik heb het sterke vermoeden dat het een variatie op Kopi Luwak is,waarbij ze compleet zijn vergeten om die Civetkat ook werkelijk koffiebonen te voeren. ;)
Rancilio Silvia V1, met een gemodificeerde stoompijp, Fiorenzato T80 molen, Gene Café. Een Chemex, Bialetti Brikka en een kleine cafetiere voor ernaast.

6
BasK schreef:Ik heb het sterke vermoeden dat het een variatie op Kopi Luwak is,waarbij ze compleet zijn vergeten om die Civetkat ook werkelijk koffiebonen te voeren. ;)
Volgens mij hebben ze de civetkat mee geroosterd!
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder