Dag allemaal,
Ik heb sinds gisteren een jura E70, maar hij geeft storing 8, weet iemand wat dat betekend?
Re: Jura Impressa E70
2Even zoeken op Google of kijken in je boekje? Op Google is al best veel te vinden zag ik net...
Expobar Brewtus III- Ponte Vecchio Lusso - Ponte Vecchio Export - Mahlkoning Vario - Demoka M203 - Six Cup Classic Series Chemex - Bialetti Moka Express 3 en 1-kops - Hario V60 Dripper - Hario Skerton
4Kort door de bocht, is er geen andere meer zinvolle oplossing?the coffeeboy schreef:groep is op .........nieuwe zetgroep plaatsen
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
5http://www.jurashop.nl/veelgestelde-vragen/#45
Het zijn veel mogelijkheden, 1 ervan zal het wel zijn. Vaak wordt deze storing wel veroorzaakt door de zetgroep.
Misschien kan het door de zetgroep reviseren, anders een vervanger zien te ritselen.
Soms kom je ze wel op Marktplaats tegen, maar let wel goed op het type wat je nodig hebt.
Via Jura kan ook wel, maar je betaalt dan wel de hoofdprijs.
Succes.
Het zijn veel mogelijkheden, 1 ervan zal het wel zijn. Vaak wordt deze storing wel veroorzaakt door de zetgroep.
Misschien kan het door de zetgroep reviseren, anders een vervanger zien te ritselen.
Soms kom je ze wel op Marktplaats tegen, maar let wel goed op het type wat je nodig hebt.
Via Jura kan ook wel, maar je betaalt dan wel de hoofdprijs.
Succes.
6www.esprase.nl heeft ook jura zetgroepen als ik me niet vergis. 
Behmor 1600+, Baratza Sette 270W, La San Marco SM95A, Faema MC90, La Pavoni Europiccola, mini Gaggia, Bezzera Magica, Bosch B30
7Dan is deze toch voordeliger: http://www.servicefactory.nl/jura-impre ... erie-5724/
* Alles van JURA, Rocket, Quick Mill & Bravilor *
8Dag allemaal,
Wij zijn al jaren ( vanaf 2001) eigenaar van een jura impressa E 75.
Machine doet het nog steeds uitstekend, alleen krijgen we geen reinigingsmelding meer. Weet iemand hoe we in dit programma raken zonder melding van de machine?
groeten,
Ben
Wij zijn al jaren ( vanaf 2001) eigenaar van een jura impressa E 75.
Machine doet het nog steeds uitstekend, alleen krijgen we geen reinigingsmelding meer. Weet iemand hoe we in dit programma raken zonder melding van de machine?
groeten,
Ben
9De spoeltoets ca 5 seconden ingedrukt houden bij ingeschakelde machine. Wanneer de machine dit niet aangeeft zit er een andere melding in de weg (ontkalken of filter wisselen) en deze dient eerst opgelost te worden.
* Alles van JURA, Rocket, Quick Mill & Bravilor *