Marcje schreef: di 31 aug 2021, 08:40 Het valt me op dat in alle media de ‘pro’ vaxxers veel feller zijn op ‘anti’ vaxxers dan andersom. Waarom is dat?
Hmm... Grappig, ik heb juist de tegenovergestelde indruk. Een aantal kennissen van mij (een enkeling mag ik zelfs 'goede vriend' noemen) zijn redelijk fel in hun uitingen, bijna op het militante af. Terwijl de gevaccineerden zich er niet over uitlaten of simpelweg geen zin hebben om er een discussie over aan te gaan. Hetzelfde in social media: Anti-vaxxers zijn ruim in de meerderheid qua reageren op Covid-gerelateerde berichten en uiten zich daarbij doorgaans erg negatief over degenen die zich wel laten vaccineren, terwijl je de gevaccineerden nauwelijks hoort.Marcje schreef: di 31 aug 2021, 08:40 Het valt me op dat in alle media de ‘pro’ vaxxers veel feller zijn op ‘anti’ vaxxers dan andersom. Waarom is dat?
Je uitzicht wordt bepaald door je standpunt in het landschapMarc O. schreef: di 31 aug 2021, 08:59Hmm... Grappig, ik heb juist de tegenovergestelde indruk. Een aantal kennissen van mij (een enkeling mag ik zelfs 'goede vriend' noemen) zijn redelijk fel in hun uitingen, bijna op het militante af. Terwijl de gevaccineerden zich er niet over uitlaten of simpelweg geen zin hebben om er een discussie over aan te gaan.Marcje schreef: di 31 aug 2021, 08:40 Het valt me op dat in alle media de ‘pro’ vaxxers veel feller zijn op ‘anti’ vaxxers dan andersom. Waarom is dat?
fransg schreef: di 31 aug 2021, 09:01Je uitzicht wordt bepaald door je standpunt in het landschapMarc O. schreef: di 31 aug 2021, 08:59Hmm... Grappig, ik heb juist de tegenovergestelde indruk. Een aantal kennissen van mij (een enkeling mag ik zelfs 'goede vriend' noemen) zijn redelijk fel in hun uitingen, bijna op het militante af. Terwijl de gevaccineerden zich er niet over uitlaten of simpelweg geen zin hebben om er een discussie over aan te gaan.Marcje schreef: di 31 aug 2021, 08:40 Het valt me op dat in alle media de ‘pro’ vaxxers veel feller zijn op ‘anti’ vaxxers dan andersom. Waarom is dat?
Terug naar “Leuk en interessant”