Re: Latte art fotos
1091We've all been there. 

Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

Hier ook... soms heel goed, maar vaak te dik of bubbelig. Ook de fijne motoriek van het schenken beheers ik nog niet, waardoor een hartje snel een appel wordtNVDH schreef: za 09 jul 2022, 10:37 Mijn grootste bron van inconsistentie blijft met voorsprong de textuur van de melk, maar het wordt beter.
️

Jij en Bob moeten echt een gezamenlijke cursus latte art gaan geven. Uiteraard te beginnen met forum klanten, stumpers zoals ik die het én te weinig doen én ongeveer de subtiliteit van een olifant in Madurodam hebbengilleko B. schreef: do 14 jul 2022, 09:18 Na 4 latte's later op de dag de afslag naar latte voor de een, en espresso. Het is toch allemaal zo aangenaam.
️
Ja helemaal mee eens...hier nog een klant voor een workshop...jullie latte art is jaloersmakend goedWarheart schreef: do 14 jul 2022, 10:30Jij en Bob moeten echt een gezamenlijke cursus latte art gaan geven. Uiteraard te beginnen met forum klanten, stumpers zoals ik die het én te weinig doen én ongeveer de subtiliteit van een olifant in Madurodam hebbengilleko B. schreef: do 14 jul 2022, 09:18 Na 4 latte's later op de dag de afslag naar latte voor de een, en espresso. Het is toch allemaal zo aangenaam.
️![]()
Ik denk dat 80 % van de barista's in werkend Nederland
stikjaloers zou zijn op de strakheid van jullie art.![]()
️Ik zal er aan denken woon niet al te ver van Rdamgilleko B. schreef: do 14 jul 2022, 13:57 Tja ik vind weer dat ik een noob ben vergeleken met die profi kunstenaarsop het Net, maar het is beter dan een paar jaar geleden. Als ik kan helpen en je bent in de buurt van Rotterdam stuur maar een PB-tje.
️
Hey, maar dat is mooi! Ik woon er ook niet al te ver vandaan (afhankelijk van welke kant Rotterdam, dat dan weer wel, haha)mr Blanc schreef: vr 15 jul 2022, 16:57Ik zal er aan denken woon niet al te ver van Rdamgilleko B. schreef: do 14 jul 2022, 13:57 Tja ik vind weer dat ik een noob ben vergeleken met die profi kunstenaarsop het Net, maar het is beter dan een paar jaar geleden. Als ik kan helpen en je bent in de buurt van Rotterdam stuur maar een PB-tje.
️![]()