Re: De LONDINIUMs afdeling

433
omeCo schreef: do 02 mar 2023, 16:45
fransg schreef:EF3E63C5-42FF-464E-8647-423DE91C48AE.jpeg
Mooi document! Nu nog een lijstje met benodigdheden erbij en het
Is af!
Zoiets dergelijks is zelf te maken maar je kunt 'm ook bij Londinium bestellen, de link had ik al gegeven denk ik.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

434
fransg schreef: di 28 feb 2023, 19:13
youssef88 schreef: di 28 feb 2023, 19:04
ja ring voor douche scherm!
Ik heb er hier een nieuwe voor je klaarliggen, kun je zo ophalen.

welke naam / maat / afmeting precies weet ik niet maar als je bij Kafko douchescherm ringen voor E61 Rocket / Londinium etc bestelt dan passen ze

Dankjewel Frans!!! had n drukke dag, veel (online) afspraken voor mijn scriptie.. maar kon gelukkig een lekker bakkie tussendoor maken!!
Londonium L R 24 + niche zero

437
EricH schreef:Bobbee-spiegeltje is een must. Elke dag geniet ik ervan!
Afbeelding
Echt een aanrader.
Afbeelding
Afbeelding

Spiegeltjes zijn nu wel meer te koop dan tijdje terug, maar persoonlijk vind ik die van mij mooier omdat ze niet opvallen doordat de spiegel geen rand heeft.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

438
bobbee schreef: vr 03 mar 2023, 18:00
EricH schreef:Bobbee-spiegeltje is een must. Elke dag geniet ik ervan!
Afbeelding
Echt een aanrader.
Afbeelding
Afbeelding

Spiegeltjes zijn nu wel meer te koop dan tijdje terug, maar persoonlijk vind ik die van mij mooier omdat ze niet opvallen doordat de spiegel geen rand heeft.
bobbee = bee oh bee? op instagram met ook die bizar lekkere pizzas?

wat een geweldig en ideaal spiegeltje! hoe een zelfgemaakt spiegeltje in 1 x meerdere pogingen tot een ideaal spiegeltje vinden overtreft.
Mooi gemaakt en ben en er superblij mee dankje! het is gewoon een genot om in te kijken bij het zetten :D

ik zou ze in productie zetten ;) al die idiote plakspiegeltjes die nu te koop zijn .. dan lastig schoon te maken of eraf vallen
Londonium L R 24 + niche zero