Re: De LONDINIUMs afdeling
431LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
Mooi document! Nu nog een lijstje met benodigdheden erbij en hetfransg schreef:
Zoiets dergelijks is zelf te maken maar je kunt 'm ook bij Londinium bestellen, de link had ik al gegeven denk ik.omeCo schreef: do 02 mar 2023, 16:45Mooi document! Nu nog een lijstje met benodigdheden erbij en hetfransg schreef:EF3E63C5-42FF-464E-8647-423DE91C48AE.jpeg
Is af!
fransg schreef: di 28 feb 2023, 19:13Ik heb er hier een nieuwe voor je klaarliggen, kun je zo ophalen.
welke naam / maat / afmeting precies weet ik niet maar als je bij Kafko douchescherm ringen voor E61 Rocket / Londinium etc bestelt dan passen ze
EricH schreef:Bobbee-spiegeltje is een must. Elke dag geniet ik ervan!Echt een aanrader.
bobbee = bee oh bee? op instagram met ook die bizar lekkere pizzas?bobbee schreef: vr 03 mar 2023, 18:00EricH schreef:Bobbee-spiegeltje is een must. Elke dag geniet ik ervan!Echt een aanrader.
Spiegeltjes zijn nu wel meer te koop dan tijdje terug, maar persoonlijk vind ik die van mij mooier omdat ze niet opvallen doordat de spiegel geen rand heeft.
zal morgen een foto maken bij het zetten! dat geeft gelijk een leuke shot
Terug naar “Hefboom- / lever apparaten”