Re: Waar bestellen jullie online?

281
heb 2 zakjes lot61 koffie

bombara en nosegrind

maar ik vind het beide niks, had eerst de bombara gekocht.. teruggegaan bleek een brandfout in te zitten. (barista was het met me eens, geur niet goed zou kunnen zijn dat er net een paar verbrande boontejs in zatne volgens hem)

2 zakjes nieuw gehad andere branding..

maar nee, vind ze allemaal wat droog gebrand, smaak ook tikkie rokerig.. nee totaal nietmijn ding.

iemand ook zon ervaring met lot?
Londonium L R 24 + niche zero

Re: Waar bestellen jullie online?

282
DeCoffee schreef: wo 02 aug 2023, 16:17 Iemand ervaringen met Stooker Specialty Coffee (Amsterdam) en Frekko (Breda)?

Zojuist twee zakjes bij Stooker besteld (een dark roast uit Brazilië en een light/medium roast uit Colombia). Ik ben erg benieuwd, ziet er in ieder geval veel belovend uit. Ik houd jullie op de hoogte.

Recent een Ethiopië bij Frekko besteld en was hier erg over te spreken. Ben geen expert, maar vond het gewoon een prettige, volle smaak met wat lichte fruittonen. Wel redelijk aan de prijs (met name door de 6 euro verzendkosten). Wel een aanrader wat mij betreft.
wisselende ervaringen met stooker, ik ben zelf over t algemeen geen fan van ze. Hun brazil etc bonen zijn vaak ergg basic. weinig smaak en saai. andere boontjes ook vaak een ''saai'' profiel. Ze profileren zich als topbranders, maar ik vind ze zelf maar erg matig... veel betere boontjes voor dezelfde prijs
Londonium L R 24 + niche zero