Documentatie voor Rocket Cellini

1
Goedemorgen allemaal!

Ik heb van mijn buren een Rocket Cellini gekregen, en ik zoek hiervoor een gebruikershandleiding en liefst ook een service handleiding.
Op de website van Rocket Espresso kon ik niets vinden, weet iemand misschien waar ik zulke documentatie kan vinden?

Dit is mijn eerste echte espressomachine. Ik moet echt van nul beginnen... Zowel voor het maken van espresso als voor onderhoud en afstellen van de machine.
Dus alle tips zijn heel welkom. Ik zag al wat topics voor beginners, die ga ik natuurlijk lezen.

Bart

Re: Documentatie voor Rocket Cellini

3
Dank je wel Rosanne!

Ik heb nog geen koffiemaler; als ik het hier zo lees is het wel sterk aan te raden voor het lekkerste resultaat.

Voor m'n moka pot varieer ik tot nu toe: soms kant-en-klare Italiaanse uit de supermarkt, afgewisseld met door de koffiewinkel gemalen bonen om ook andere soorten te proeven.
Ik wilde voorlopig even doorgaan met het laatste.

Het is een beetje mijn valkuil om met teveel dingen tegelijk bezig te zijn... de maler moet dus nog even wachten tot de Rocket weer tiptop is. Eerst maar een kijken of het me lukt om daar fatsoenlijke koffie uit te krijgen.

Ik was nog vergeten te vertellen, het is een Cellini Premium Plus V2.
Het serienummer begint met D1333, dus uit 2013?

Groeten, Bart