Posthoorn schreef:ik bedoel de reden van overstap volautomaat bij hoger volume meer op het vlak van constante kwaliteit. In NL hebben we op personeel vlak gewoon niet veel goede koffiezetters....als je op een KvdW een slechte "hand" hebt is de koffie niet okay. Bij volautomaat heb je per saldo minder goede koffie maar een hogere constante kwaliteit....
Als ik hier of daar binnenstap en om een cappuccino vraag wens ik ook een cappuccino te krijgen die volgens de regels der kunst vervaardigd zijn, krijg ik zo'n ding uit een automaat, proef even en ben vertrokken zonder te betalen, die zooi heb ik dus niet om gevraagd !!
Ik heb ruim 35 jaar geleden geleerd met een goede Espressomachine koffie te zetten in mijn "Horecatijd" en wens dan ook waar voor m'n geld te krijgen zeker gezien de prijzen die er tegenwoordig voor verlangd worden !!
Adriaan.
Niks barista, maar gewoon een liefhebber die zich niet met een kluitje in het riet laat sturen.
Ik heb altijd geleerd om mijn Gasten het naar de zin te maken en niet om ze te tillen met een mindere kwaliteit dan nodig is, ik neem aan dat bij jou ook de stoomoven overuren maakt?