Re: Mazzer vs Quamar

3
Ha ha, geinig vergelijk! Mijn Major klinkt echter minder hol dan wat je op het filmpje hoort. Bij mij hoor je eigenlijk alleen maar mijn eigen knokkels op iets massiefs kloppen.
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

8
Ik kan niks schrijven over de vergelijking maar, ik heb inmiddels een molen of 6 gehad en de Mazzer (sj) staat toch echt niet bovenaan. Misschien waren de verwachtingen door het lezen op alle fora bij mij erg hoog, maar hij stelde me echt teleur. Niet slecht maar zeker geen 1 wauw!

9
Midas schreef:Ik kan niks schrijven over de vergelijking maar, ik heb inmiddels een molen of 6 gehad en de Mazzer (sj) staat toch echt niet bovenaan. Misschien waren de verwachtingen door het lezen op alle fora bij mij erg hoog, maar hij stelde me echt teleur. Niet slecht maar zeker geen 1 wauw!
Ik was zeker tevreden over mijn Super Jolly.Ding deed wat hij moest doen.Koffie consistent malen.Was verder oerdegelijk.Ik mis hem soms. :mrgreen:
Maar ik weet niet wat je van een molen verwacht.voor echte smaakverschillen adviseer ik te varieren in de koffiesoort.