De leverancier geeft aan dat dit normaal is en dat alle coated schijven zo door Eureka geleverd worden.
Mijn schijven:

Wat zijn jullie gedachtes?

Ik heb dezelfde molen in april dit jaar aangeschaft. Medio juni heb ik de foto's van de schijven gemaakt. Zo zeggen, kijk en vergelijk. Ik zie op het eerste gezicht geen krassen.Tekork schreef:Ik heb eindelijk de knoop doorgehakt om Mythos titanium schijven te bestellen voor mijn Eureka Olympus 75. Nu krijg ik ze vandaag binnen en het valt mij op dat er al krassen en butsen op zitten. Het zijn originele schijven van Eureka en zaten in een gesealde verpakking.
De leverancier geeft aan dat dit normaal is en dat alle coated schijven zo door Eureka geleverd worden.
Mijn schijven:
Wat zijn jullie gedachtes?

Benieuwd wie 'de leverancier' is.Tekork schreef: ma 21 okt 2019, 16:16 De leverancier geeft aan dat dit normaal is en dat alle coated schijven zo door Eureka geleverd worden.
Je kan de foto's aanleveren van mythosschijven waar geen beschadigingen te zien zijn. Wat ik mij nu afvraag of jouw leverancier, ofwel het met jou eens is en vanuit die invalshoek Eureka benadert, ofwel het niet met jou eens is en vanuit die invalshoek Eureka benadert.Tekork schreef:Bedankt voor jullie reacties, ik heb een nieuwe mail gestuurd en ze gaan het voorleggen bij Eureka.
Terug naar “Koffiemolens & malers”